godnatt

Hej,idag har jag och Alicia vart det skulle bli bilder och en vidjo men vi orkade inte lägga upp elr aaa.. Alicia skulle hem då kunnde vi inte.. Imorn är det skola och vi ska ha utflukt till vildmarkent.. Skoja vi ska till skogen.. :(
Jag vill inte det men endå länktar jag.. :) jag har ju vart sjuk i nästan en vecka nu så aaa det är inte så konstigt.. men jag kommer nog kanske bara kanske lägga upp bilder imorn om Alicias och min dag.. !! 
Imorn elr på tisdag kommer jag att lägga upp vinnaren så forsätt rösta på vem ni vill kom ihåg att ni har 3 röster.. :P   
Vi ses mina sötnosar.. !! :o 

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej, tack! du med :P <333

2011-02-08 @ 18:20:20
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0